miércoles, 18 de abril de 2012

A15


B/ Al bloc:

Publicar un breu informe, amb:

-Nom del perfil a twitter : 
     doubleJ


-Nombre de tweets de l’activitat (a 18 d’abril, 18 hores): 
     25 tweets


-Nom de la llista creada : hem creat dues llistes 
     1.viajes 
     2.viajes distintos


-Breu valoració de l’experiència: destacar algun tweet, enllaç, perfil a twitter, etc.


Les dues sabem que és Twitter i com funciona, en tenim un cada una però, hem pensat que per una activitat d'aquest tipus és millor crear-ne un per les dues, com que ens diem Júlia hem cregut adient  anomenar el nostre perfil de twitter doubleJ. 
Hem buscat pàgines i hashtags relacionats amb el nostre blog de viatges, també hem fet retweets de companys que han publicat alguna noticía que ens ha cridat l'atenció com per exemple l'Enric Ivern del nostre grup de Blog va publicar: 
“Callejeros viajeros”, una altre forma veure món http://t.co/f4U6ZlNg #gestio12twitter .  
També hem retweetejat un tweet de l'Anna Estebanell : Una bona pàgina web per a tots els destins http://www.rinconesdelmundo.com/ #gestio12twitter
Nosaltres vam publicar un link del youtube: #gestio12twitter http://www.youtube.com/watchv=hbj7laRSCt0&context=C4da6695ADvjVQa1PpcFMNGhh3eaOtlRyx6rLf9zFwgyPrcB6V19s=  #viajesdistintos

Creiem que ha sigut una experiència favorable tot i que ja coneguéssim twitter, hem après coses noves que segurament ens serviran d'ara endavant.



-Valoració personal dels punts forts i febles de Twitter



Després d'una setmana utilitzant més el twitter que normalment hem conegut aspectes que no coneixíem, com per exemple les llistes, molt útils per cert.
Si hem de classificar punts forts i punts febles creiem que els punts més positius són la  instantaneïtat de les noticies, pots saber qualsevol cosa des de qualsevol lloc del món, seguidament els retweets van molt bé per si vols que la gent sàpiga d'alguna cosa que algun amic teu ha penjat o d'alguna font com La Vanguardia, els hashtags elspodríem podrien considerar punts forts també ja que d'alguna manera amb els hashtags més utilitzats es forma unranking i qualsevol usuari de twitter pot saber quins són els successos o curiositats més parlats del moment. n'hi ha d'altres que els poden formar els propis usuaris per parlar del mateix tema, per exemple. 
En quan ens punts negatius podem dir que és una xarxa social força addictiva i més ara que en tots elssmartphones et pots baixar l'aplicació de twitter, entre d'altres. I també creiem que el segon punt feble es que en el moment que vols fer un tweet no et deixa més d'un numero determinat de paraules i lletres, això frena una mica, ja que si tu vols explicar alguna fet o curiositat t'has de limitar.



Júlia Jové i Júlia Ribó

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada