Balanç de l’assignatura
1. Relació d’activitatspublicades al bloc
N. Act. Data pub. Títol (en el seu cas) URL
A0 5/05/2012 Exposició http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/05/0_05.html
A0b 14/05/2012 Comentari de dos pàgines web
http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/05/a0b.html
A1 12/02/2012 Conceptes http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/02/exercici-1_12.html
A2 14/02/2012 Us d'informació http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/02/exercici-a2.html
A3 20/02/2012 Analitzar el video http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/02/a3_20.html
A4 22/02/2012 Analisi de la utilització de documentació en comunicació http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/02/a4.html
A5 Creative Commons Flickr
http://laquartasala.blogspot.com.es/2012/02/a5-enric-ivern-i-marc-sureda.html
A6 21/03/2012 Analisi de la utilització de documentació en comunicació http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/03/a6_6251.html
A7 4/03/2012 Comentar un article http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/03/a7.html
A8 A classe
A9 A classe
A10 A classe
A11 A classe
A12 27/03/2012 Analitzar dos operadors de cerca http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/03/a12.html
A13 11/04/2012 Cerca a google Academic http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/04/a13_11.html
A14 5/05/2012 Compte de Delicious http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/05/a14_05.html
A15 18/04/2012 Pràctica amb twitter http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/04/a15_18.html
A16 A classe
A17
A18 2/02/2012 Catàleg de la Biblioteca de la Facultata de Comunicació Blanquerna http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/05/a18_02.html
A19 9/05/2012 Bancs d'imatges AGE Fotostock i Gety Images http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/05/a19_09.html
A20 14/05/2012 Valoració personal
http://pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/05/20_3361.html
2. Valoració personal de les activitats (tant les del bloc com les fetes a classe).
Es tracta de revisar les activitats fetes al llarg de l’assignatura per l’alumne, destacant aspectes positius i negatius, punts forts i punts febles des del punt de vista de la gestió de la informació (recursos o fonts d’informació, eines per gestionar informació, aprenentatge per part de l’alumne...). Es poden comentar algunes particularment i fer una valoració global.
Realitzar aquestes activitats ha estat positiu des del punt de vista del seguiment de l’assignatura. El fet de posar en pràctica el que es diu a l’aula sempre es de gran utilitat per a entendre millor els conceptes que s’expliquen. Però per altre banda moltes de les activitats que hem fet han estat de poca utilitat. Ja sigui perquè fèiem la mateixa pràctica a la Unitat Formativa o bé perquè simplement era una pràctica òbvies i massa simples. Amb moltes practiques no hem après res. Com per exemple en el cas de twitter, una activitat amb la qual no vaig aprendre res de nou i només va suposar una pèrdua de temps. La majoria de les coses que s’expliquen ja les sabem, o les podem arribar a saber si ens interessa el tema.
Enric Ivern
No hay comentarios:
Publicar un comentario